DIGITAL STRATEGI
Verden er gået digital, hvor er i?
DEN DIGITALE STRATOSFÆRE
Det kan virke både højflyvende og teknisk kompliceret, når dialogen omkring en digital strategi pågår. Ordet “digital” er efterhånden blevet lidt slidt og er omtrent på omgangshøjde med andre buzzwords som “disruption” og “agilitet”. Men selvom ordene bliver brugt med maskingevær, så er det ikke ordenes skyld, at det kan klinge hult, men måden og konteksten de benyttes i.
ALT ER (U)MULIGT
Helt grundlæggende er den digitale verden et slaraffenland af muligheder, der tilbyder alle former for værktøjer, som kan støtte op om de mål og strategier man måtte have. Udfordringen ligge i at vælge de rigtige værktøjer og stå ved dem – ihvertfald i et stykke tid – indtil der kommer noget nyt og bedre. Vær parat til løbende at introducere nye værktøjer og skrot gamle, der ikke fungerer.
Som oftest bliver vi spurgt om vi kan hjælpe med at rydde op i de digitale knopskydninger og i højere grad målrette valget af værktøjer så det matcher virksomhedens ønsker og planer hvor de er i dag.